Fala uderzeniowa

Tylko u Nas najlepsze i najskuteczniejsze urządzenie na rynku!

Czym jest fala uderzeniowa?

Jest to jeden z najbardziej skutecznych sposobów leczenia przeciwbólowego w schorzeniach narządu ruchu. Bardzo duża efektywność tej metody powoduje, że fala uderzeniowa jest bardzo często stosowana i ma dobre opinie wśród pacjentów. Efektem fali uderzeniowej jest działanie przeciwbólowe, a także zwiększenie się ukrwienia w miejscu stosowania, regeneracja i gojenie tkanek. Bardzo ważnym jest fakt, że terapia falami uderzeniowymi nie może być wykorzystywana w ostrych stanach zapalnych i zaraz po wystąpieniu urazu.

Zabiegi falą uderzeniową wykonywane są najczęściej z powodu zmian pourazowych i zwyrodnieniowych mięśni, ścięgien, więzadeł i stawów. Ból jest jednym z objawów tych schorzeń.

Wskazaniami do leczenia falą uderzeniową są między innymi:

• Przewlekłe schorzenia układu ruchu
  • Zespoły przeciążeniowe mięśni, ścięgien, więzadeł (kolano skoczka, łokieć tenisisty, golfisty)
  • Zespół bolesnego barku: zwapnienia
  • Tendinopatie
  • Zespół ciasnoty podbarkowej
  • Ostroga piętowa
  • Zapalenie rozcięgna podeszwowego
  • Przewlekłe entezopatie
  • Wyrośla kostne stawów obwodowych

Znaczna poprawa lub nawet ustąpienie dolegliwości występuje u 80% leczonych już po 2-3 zabiegach. Zwykle więc wykonuje się serię 3-5 zabiegów.

Terapia laserem wysokoenergetycznym

Laser wysokoenergetyczny to najnowocześniejsze narzędzie do komfortowej terapii przeciwbólowej i biostymulacji, stanowiące alternatywę dla zimnej laseroterapii. Umożliwia nieinwazyjne i błyskawiczne leczenie bólu, stanów zapalnych, zwyrodnień pojawiających się w różnych obszarach ciała. Wykorzystywany jest też do efektywnej miejscowej biostymulacji tkanki i przyspieszenia regeneracji organizmu. Terapia wykorzystująca laser wysokoenergetyczny jest bardzo skuteczna.

Wskazania do zastosowania

Wysokoenergetyczny laser może być zastosowany do nieuzależniającego, szybkiego uśmierzania bólu, przyspieszenia metabolizmu i usprawnienia procesów regeneracji tkanek, likwidacji starych fibroblastów i stymulowania nowych (co skutkuje wytworzeniem nowych zasobów kolagenu i sprawniejszym działaniem stawów oraz towarzyszących im innych elementów układu ruchu). Wskazaniami do zastosowania są:

• Zapalne stany ostre, podostre i przewlekłe
  • Bóle różnych odcinków kręgosłupa i kończyn
  • Urazy mięśni i stawów
  • Wspomaganie rehabilitacji pooperacyjnej
  • choroby skóry

Sprawdź nasze pozostałe usługi: fizykoterapia kinezyterapia masaż taping rehabilitacja sportowa fala uderzeniowa

FIZYKOTERAPIA
KINEZYTERAPIA