Poduszka lędźwiowa

9 października 2019 Administrator

Jeśli odczuwasz ból dolnego odcinka kręgosłupa podczas siedzenia zapytaj jakiegokolwiek fizjoterapeutę o poduszkę lędźwiową, a doradzi Ci sprawienie sobie takiej do domu, pracy i samochodu!

Poduszka lędźwiowa -pozwala na utrzymanie prawidłowej postawy podczas siedzenia. Kształt poduszki wynika z anatomicznego obrysu lędźwiowej części kręgosłupa. Ze względu na swoją budowę nadaję się do doskonałego wypełnienia przestrzeni między oparciem siedzenia a ciałem. Stanowi nieocenione wsparcie dla ludzi którzy prowadzą siedzący tryb życia i odczuwają bóle w dolnej części pleców lub dokucza im dyskopatia.

Poduszka lędźwiowa

Cechy poduszki lędźwiowej

• przynosi uczucie ulgi kierowcom i pracownikom biurowym
  • wspiera dolny odcinek kręgosłupa
  • posiada pasek dzięki czemu można ją przymocować do oparcia każdego fotela lub krzesła
  • poduszka lędźwiowa jest produktem medycznym zaakceptowanym przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych

Uwaga! w samochodzie poduszka lędźwiowa najlepiej spełnia swoje zadanie kiedy fotel ustawiony jest w pozycji tylko lekko odchylonej od pionu a nie leżącej. Kiedy już z niej skorzystasz nie będziesz chciał się z nią rozstać!

Długotrwała praca w pozycji siedzącej w domu lub biurze przed komputerem ma bardzo negatywny wpływ na nasz kręgosłup i układ mięśniowy! Dostępna u Nas poduszka lędźwiowa niweluje ból, redukuje niezdrowe naciski i odkształcenia, a przede wszystkim utrzymuje kręgosłup w prawidłowej, anatomicznej pozycji, nawet podczas długotrwałej pozycji siedzącej!